1 februarie 2010

inutilă

de mai bine de jumătate de an simt că sunt inutilă. de atunci repet același mecanism inutil:mă trezesc dimineața târziu beau cafea și în afară de a-mi căuta un job nu fac nimic toată ziua...merg la zeci de interviuri și las sute de cv-uri peste tot...brusc încep să simt că sunt din nou inutilă: nu știu limba germană...din pricina aceasta nu am fost acceptată nicăieri până acum. mai mult, în ultima vreme chestia asta mă obsedează atât de tare încât o văd ca pe un handicap sever. la ce îmi folosește facultatea dacă nu știu limba germană. ce dacă mă pot exprima în alte trei limbi...nu știu germană. această obsesie m-a făcut să urmez cursuri de germană dar problema e că sunt de durată. și ce voi face eu în șase luni până voi învăța să spicuiesc câte ceva pe limba lui Goethe? probabil că mă voi simți în continuare inutilă. P. S. știți voi vreun job ok, relativ bine plătit, care nu necesită cunoștințe de limba germană?

3 comentarii:

Zurly spunea...

ei uite asta ma seaca si pe mine la culme si ma scoate din pepeni...limba germana :((

tudor CeMerita.ro spunea...

vrei sa te angajezi cumva in germania? :)

Raluca spunea...

@tudor: nu. si din păcate asta este trist. îmi doresc să îmi găsesc un job în sibiu.dar sincer, acum, se pare că este imposibil imposibil