1 aprilie 2009

mi-am făcut blog! şi nu, nu e păcăleală. m-am gândit mult până să fac acest pas. mă temeam de blog ca de virusul gripal care circulă acum pe la noi prin redactie. am auzit că produce aceleaşi neplăceri... cică pe blog mereu te "sâcâie" cineva că scrii prostii, la fel cum o face strănutul din minut în minut atunci când eşti răcit; pe blog se trezesc tot timpul deştepţi care să te critice şi care să îţi dea sfaturi, la fel ca medicul de familie când, sleit de puteri, mergi să îţi îţi prescrie reţeta. şi apoi, tot pe blog, există suficienţi curioşi care "te caută", la fel ca şeful tău care sună să te întrebe cât mai ai "medical"...dacă o fi sau nu vreo asemănare între gripă şi blogosferă nu ştiu încă dar sper să aflu... trebuie însă să recunosc că am fost virusată de blogosferă dar nu a fost chiar atât de rău... nu am strănutat deloc, nu am luat medicamente şi în plus nu a durut deloc "injecţia cu optimism" care m-a făcut să îmi urmez ideea ce mă urmărea de mult: "Îmi fac blog!" aşadar, de astăzi, am blog. să îl folosesc sănătoasă!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) la cat mai multe postari :)

Raluca spunea...

:) mulţumesc.să sperăm că va fi aşa.