27 aprilie 2009

cine a zis că anii de liceu sunt cei mai faini ani din viaţa unui tânăr a avut mare dreptate... asta spun acum, după ce mi-am petrecut sfârşitul de săptămână alături de foştii colegi de liceu. „Salutare la toţi din Peda-12 F!!! Am stabilit duminică o ieşire la Curmătură, facem un grătar toţi, bem o bere (sau mai multe) şi ardem caiete din liceu (eu chimia : D ). Ce ziceţi?“. cam aşa suna mesajul pe care l-am primit vineri dimineaţa, cu noaptea-n cap, de la Sorin, alias Fufa... el a fost cu ideea şi tot el a fost cel care a încercat să ne mobilizeze pe toţi foştii colegi de liceu pentru „un pahar de vorbă“. am zis că merg şi eu că, de, aşa e frumos şi că oricum pe unii colegi nu i-am mai văzut de la absolvire... eram nerăbdătoare să îi văd cum arată, ce au mai făcut, mai ales că ştiam că unii sunt deja la casele lor, cu soţii şi odrasle... deşi sceptică la început, şi fără prea mult chef de revederi, spunându-mi că mă voi plictisi, nu regret că am mers.a fost cea mai tare „zi de şcoală“, am trecut rapid de la ora de matematică la cea de chimie, de fizică şi apoi la biologie... nu a lipsit din orar nici măcar orele de română sau religie de la care profele ies plângând din clasă...şi ca orice licean al timpurilor noastre, am tras chiulul de la ora de filosofie pentru a ne bucura din plin de carnea bine rumenită pe grătar de Raul şi de berile oferite drept bonus de Mem... cu burţile pline şi întinşi pe iarbă la soare, am mai trecut apoi prin ora de engleză şi cea de franceză după care... fiecare la căsuţa lui...şi pentru că nu am reuşit să ardem caietele, Fufa a promis o nouă ieşire dar care cică e musai să se lase cu beţie...

Un comentariu:

Zurly spunea...

sa tot mergi asa la "scoala", prezenta elevilor la "cursuri" ar fi sigur de 100% :))