8 iunie 2009

fără nume

  • îmi plac străzile acelea înguste şi aglomerate ale Atenei care te fac să simţi că nu eşti singur în lume
  • îmi place cu se vede soarele la răsărit de la fereastra camerei mele
  • îmi place cum îţi mângâie luna cu razele sale, părul, în miez de noapte
  • îmi place cerul cu pojar pe care l-am diagnosticat împreună într-o zi de vară
  • îmi place lumea arabă atât de diferită de a noastră, atât de simplă dar totuşi atât de misterioasă
  • îmi place Sidi Bou Said-ul cu ale sale clădiri în stil andaluz...e atât de frumos încât îşi deschide parcă o altă lume
  • îmi plac oamenii simpli şi prietenoşi pe care am avut parte să îi cunosc până la această vârstă
  • îmi plac oamenii pe care nu i-am întâlnit niciodată dar pe care abia aştept să îi întâlnesc
  • îmi plac oamenii care iubesc şi sunt iubiţi
  • îmi plac oamenii care au un ţel în viaţă
  • îmi plac oamenii care trăiesc

Un comentariu:

Zurly spunea...

asta e lista cu "ce imi place".....poate faci si o lista cu "ce nu imi place" :P