30 iulie 2009

nu îmi plac...

  • ipocriţii
  • feministele
  • misoginii
  • frustraţii
  • cei care fac anumite lucruri doar din complezenţă
  • cei care mint sau preferă să fie minţiţi decât să suporte realitatea
  • cei care îşi dovedesc bărbăţia în cel mai muieresc mod posibil: ţipând, jignind, lovind
  • cei care ar schimba la mine exact ce altora li se părea fermecător
  • cei care dincolo de o faţă frumoasă nu văd nimic
  • cei care te văd ca pe un bun personal, imposibil de pierdut. un trofeu câştigat la o partidă de poker
  • cei care nu te apreciază atunci când te au lângă ei
  • cei care susţin că simt ceva dar demonstrează altceva
  • cei pentru care distanţa, diferentele de rasă, naţionalitate, clasă socială sau religie înseamnă incapacitate de comunicare
  • cei care nu învaţă din greşelile lor
  • cei care sustin că iubesc dar nu ştiu să o spună
  • cei care te plac într-un anume fel: pe tocuri, în tenişi, cu părul desfăcut, nefardată,dar niciodată aşa cum eşti

P.S. trebuie să recunosc că îi eram datoare lui zurly cu acest post şi mi-am permis să o copiez pe gina în anumite "neplăceri" pentru că se regăsesc şi în mintea mea...multumesc gina!

Un comentariu:

Ciprian D. spunea...

Mie-mi place motto-ul tau.